3 april - Fredag (äntligen!)

·•° Tjoo. :] °•·


Bra skoldag idag, kan man väl säga.?

no: Sög ju som vanligt mendes väldigt kort...
Mentortid: Äsh, bara prat.
Sv: Vi gick till biblan för en rundvandring och lånade böcker, inte jag men.
A-pass: Fortfarande på biblan. Sen gick vi tillbaka till skolan och fyllde i ett papper om hur veckan har varit... Bla bla bla.
Lunch: Det var "helstekta kottlettrader" va fan det nu än är? Äckligt, som vanligt.

Sen slutade jag och alla som jag har matte med, vi stack typ 11.45 eller nått så vi kom hem jätte tidigt. :D Bra.
Jag såg Linus idag också, ta inte illa upp Linus men du ser ut som om du blivit misshanlad!! Jätte hemskt! Vad har du igentligen gjort?! Jaja, han har alltså brutit (stukat?) armen och gjort sej ordentligt illa i ansiktet, ser inte trevligt ut... :(
När jag kom hem satt jag framför datorn tills den dog av slut batteri (A) . Ops. Satte i sladden och gick tillbaka till datorn senare. Jag hadde 40 olästa blogginlägg att läsa! Ush va jobbigt. Men kul. :)
Sen har jag suttit framför tv:n och ätit och nu sitter jag här. Snacka om huvudvärk! Måste nog gå och göra något annat snart. Problemet är att det inte finns något annat att göra (som inte involverar en skärm) ... om man inte vill göra läxor, och såklart vill man inte göra det! ;P
Jag var inne och gjorde ett fjortis-test idag och jag var 7.9 % fjortis, inte så hemskt. ^.~ Jämfört med vissa andra, du vet vem du är (hoppas jag) .

Det är väldigt tråkigt att skriva här när det inte är någon som komenterar! Km igen, snart lägger jag ner! Inte för att det är nån som bryr sej men..

Hare gött då,.
/ ♥ Moi ♥•

KOMENTERA !!

Kommentarer:

1 Kan Dee Drawings:

skriven

Tack för rösten :)

2 Vikkan:

skriven

Jo fyfan, så gör man bara inte. Vilken tönt hon var. Stackars kille.

3 Kan Dee:

skriven

Hej! Nu finns Linnet med Kan Dees tryck Alien med rosa Hjärtat att beställa om du vill:) Precis som det andra Linnet som redan är slutsålt:) kommer detta motiv också hem bara i 50 ex. Linnet är i färg och kostar då 215Kr frakt 25kr. Kommer att levereras till kund i slutet på månaden. Kram

4 linnea:

skriven

hahah, tack :)

5 Anonym:

skriven

ja, men jag svarade på en gammal komentar :P

6 Olof:

skriven

Du stavar fel på "Kommentera" samt "Kommentar"

7 Vikkan:

skriven

Ingen blev skadad som tur var.

Nej den 2 juni :)

8 Vikkan:

skriven

Tack :D <3

9 Vikkan:

skriven

Mm :S



Haha jag vet ! :P



Uppdatera mera :)

10 linnea:

skriven

hahahh , nejdu, inte jag. Men dom! :)

11 linnea:

skriven

uppdatera mer? :)

12 linnea:

skriven

sv:

HHAHAHAHHA,! blev lite rädd dära:D

13 Karin:

skriven

Hej! Jag har köpt en ny klänning, kika gärna in och kommentera vad du tycker om den!:)



www.abckarin.blogg.se

14 marcus:

skriven

jag bryr mig :D

15 Vikkan:

skriven

Haha oja (A)<3

Verkar som att det inte bara är jag som är uppe nu :P men nu ska jag gå och lägga mig ;P

Kommentera här: