Ops, lite sent kanske...

Tjeenare mors . :)

Ja, vad ska man säga? Inte skrivit på väldigt länge..
Men sen i torsdags har jag varit i "sommarstugan" utan vatten för tillfället. Och vatten brist betyder inget vatten i kranen, duschen eller toan, inte bra alltså... : /
Men man klarar sej väl, får gå på toa så lite som möjligt och hålla sej fräsh. :P
Jag har iaf haft kul. Lite sjuka stunder, som att spela kort med farmor. Linnea, om du fårstår vad jag menar, snälla hjälp! ;}
Hahah, men jag har som inte gjort så mke annars, det finns ju inte så mycket att göra där igentligen..
Så då har jag roat mej med att ta kort på mej själv!    Ush, vilka fula bilder! ^ ^
Jag tog kort på lite andra saker också, se och njuut :


Skidproblem


Lilla sömtutan ;P

Ja, puh, jag får lägga in fler bilder en annan gång, min bästa tid på dygnet är faktiskt inte ett på natten.

Hare gött allesammans!

Kommentarer:

1 linnea:

skriven

hahah, va? jag fattar inte :P

Kommentera här: