Stugan

Hej,. Idag är jag ensam hemma för resten av familjen är i byske.. tror jag. Jag är inte riktigt säker på att det är där dom är men det börjar på B iaf.. tror jag. Dom ska se på brorsans fotbollsmatch eller nått sånt och så ska dom kanske göra nått annat, jag vet inte.
Anyway,. Jag tror vi ska fara till stugan och sova där några dagar - jag, pappa och brorsan för mamma börjar jobba. Vi ska sätta upp världens sötaste lilla sovstuga bredvid det stora huset och bygga ett plank (?), tror jag. Annars idag blir det inte mke gjort utan bara att titta på tv, ta lite kort, läsa osv. Jag vet inte riktigt när de andra kommer tbx men jag ska gå och äta lite lunch nu. :]


Gammal bild

Puss ♥

Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

Hej jag har en ny blogg =) (www.linntesblogg.webs.com)

2 linnea r:

skriven

Klart att jag ska men inte än, tänkte vänta tills vi varit i fjällen... Tycker du att jag ska börja ha mer bilder istället för att skriva?? :)

3 linnea r:

skriven

Även lite text är tråkigt att skriva men okej, de låter bra :)

4 Linnea r:

skriven

Blogga då! Jag har faktsik bloggat ;) Din tur nu :)

5 Linnte:

skriven

Uppdatering!

6 Linnea r:

skriven

GAAHH! Blogga nu är du snäll :)

7 Linnea r:

skriven

Visst var det du som skulle blogga IDAG Sara? :)

8 Michael Jackson | Minnesblogg:

skriven

Ha en bra dag! ♥

9 Linnea r:

skriven

Tack! ♥

10 Linnea r:

skriven

stugan, stugan, stugan, stugan...

Kommentera här: