Blöt...

Här sitter jag och droppar.. Jag har cyklat hem från Emma i ösregnet, hon och två kompisar till henne skulle just rulla nerför en backe med dyngsurt gräs när jag for, tror jag ô.Ô

Nu blir det såhär igen; få, långa inlägg. Usch va jobbigt! Jag har då inte varit väldigt aktiv men jag har anledningar, så det så. :P

I måndags skulle jag jobba på stan med några från Soo Shim. Jag och William jobbade tillsammans, det sööög. Alltså inte Wille utan att jobba. Jag bar en stor trä"pall" från torget till strandvägen, alla som såg mej glodde på mej för jag kunde inte bära den framåt utan bara på sidan och då såg jag ut som en haltande puckelrygg. ^-^ Heja mej! Vi jobbade till ungefär 12.40 sen väntade jag på bussen i 30min -_- När jag kom hem åt jag sen skulle jag läsa lite men somnade och sov till 18 då vi skulle äta middag. Jag fick världens huvudvärk och var utslagen resten av dagen.   = Inget inlägg

I tisdags var jag med Linnea, och vi satt ju inte precis och ugglade vid datan. Sen kom jag hem kanske 16? Jag var trött och på dåligt humör - vet inte varför - så jag orkade inte skriva.   = Inget inlägg

I onsdags var jag med Emma. Sen pratade jag resten av kvällen - till 00.30 - så då hann jag inte skriva.   = Inget inlägg

Slutligen idag var jag med Emma, Stina, Agnes och Issa. Så nu är jag dyngsur, helt enkelt.

Ni ska få bilder och detaljer imorrn (?) för nu ska jag se en film.

Sweet dreams

Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

Jag är borta i fyra dagar och du "bloggbombar"

Kommentera här: