Lördag

Hej hej...

Ja, jag som lovat bilder, inlägg, detaljer om saker osv. Det kommer inte bli så det är bara att inse..Men iaf. 

Jag har jätte ont i mitt knä idag och jag vet exakt varför; Jag stod på en stol och skulle titta om vi hade några annorlunda chips - förutom de vanliga - och brorsan började busa och petade mej i sidan. Jag låtsades bli arg och skulle sparka honom lite löst i magen.. Jag hann inte sparka honom utan lyckades knäa honom i ansiktet på vägen. Han började gråta och höll händerna för ansiktet, jag försökte fråga honom var jag hade träffat och han tog händerna från ansiktet. De var alldeles blodiga och det kom massa blod från munnen på honom. Pappa blev arg och brorsan försökte förklara att jag inte knäat honom med flit - han är så söt... ibland. Det visade sej att han bitit hål i läppen och inte förlorat några tänder - tur det! Senare upptäckte jag att jag hade mkt ont i knäet jag knäat brorsan med och jag har fått ett stort blåmärke där. Men jag föredrar min skada över brorsans. :}

Jag har varit i stugan till i.. Torsdags, men det blir det bilder på när jag sitter vid rätt dator.

Haré 

Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

sv:Vadå inte svarar ärligt?

Kommentera här: