Bättre..? :]

Jag tror det faktiskt. :]
Men bara lite grann.

Nu skulle det vara rena plågan att läsa min blogg varje dag för jag har inget att skriva om: "ja, få se.. idag såg jag på tv i typ 5timmar sen sov jag lite och åt lunch. Sen gick jag och såg på tv igen.." fatta så tråkigt! Så inget om vad jag gör tack så mke. Jag kan berätta hur jag mår istället. Jag är lite bättre idag tror jag, jämfört med vad jag var igår (då kunde jag inte gå ett varv runt huset utan att i princip falla ihop av trötthet). Jag har tagit lite bilder men är på datorn i källaren så jag kan inte lägga in dom, orkar inte gå upp :P   Idag är det ju söndag så hela familjen är hemma, jobbigt.. Men brorsan har match så jag tror alla far på den faktiskt. :) Ska bli skönt.

Hare gött! 









Ni är dom sötaste (L)

Kommentarer:

1 linnea r:

skriven

såå sööööta kissekatter!

2 linnea r:

skriven

okej kanske inte en ny design idag, orkar inte just nu XD

3 Victoria:

skriven

Titta gärna in i min blogg om du är intresserad av fotografering/photoshop! :)

4 Jenny:

skriven

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ♥

5 Victoria:

skriven

Taack så mkt :) ja jag har väldig tur men det är bara en av mina kompisar jag brukar fotografera dom andra får jag fota i smyg jag med ;) Mina kusiner är dock väldigt glada för kameran :P

6 Linnte:

skriven

Sv: Är du säker på att du inte har tagit skada ;)

Kommentera här: