AAAHHH

Tjaou.

Idag ska jag fara till stugan ( inget internet ) så det blir inga bilder för än jag kommer till baka, och kanske inte ens då ( :[ ) för jag far till piteå från fredag till.. söndag? Jag tror det. Emma ska med och vi ska sova i husvagn. Haha. Hela familjen ska med. Ni kanske undrar varför jag ska till piteå? Eller så undrar ni inte men får veta ändå: Brorsan ska spela fotboll, piteå sommer games, och jag har ingen lust att sitta hemma och ha tråkigt så jag följer med. + att jag fick ta med en kompis. :] Vi kommer ju då förhoppningsvis inte att sitta och sirra på fotboll hela dagarna utan vi gör nog något annat, kanske går på stan, far till peteå havsbad eller nått tivoli eller vad det nu skulle vara där (mamma sa nått om karuseller) ? Jaja, jag är inte mycket till karusellåkare så vi får väl se om det.
Anyway så kommer det lite bilder på det också, vad vi nu än gör, och sen blir det väl några fotbollsbilder (svårt att undvika). Så det där extermt långa inlägget kommer nog bli ungefär dubbelt så långt :S Jag kommer aldrig orka skriva det! Haha. Men jag har ju lovat så det kommer komma. Jag lovar.
Och så var det bara en sak till då. Jag ville bara säga tack till Linnte som länkat till mej på sin blogg. :] Tack Linnte.

Glöm inte bort mej nu! ♥




Tu es incrédible



Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

Haha ofta du inte har märkt det förns nu?

2 linnea r:

skriven

Du är inte så svår att glömma, så du behöver inte oroa dig ;P

3 linnea r:

skriven

Jo jag skulle blogga SNART men det kan betyda om nån vecka eller så XD

4 linnea r:

skriven

Det är inget att vara orolig över, jag menade ju på ett positivt sätt ;)

5 linnea r:

skriven

Jag vet! det är hemskt att ingen annan kommenterar! Fast du vet ju själv, de andra kommenterar genom msn men det är ju roligare när de kommenterar på bloggen... Klart att vi kan vra med varran nån dag, när passar det dig?

Kommentera här: