Halsfluss, jippie...

Ja, jag tror jag fått halsfluss eller "halskatarr" (vad nu det är). Fast det saknas 2 symptom; feber och "sjuk-känsla" ( sjuk-känslan var tydligen ett symptom..) Men jag känner mej frisk som en nötkärna och hade 36,4°. Däremot har jag äkliga vita fläckar i halsen, men där ska vi inte gå in på detaljer.
Jag får hoppas pappa inte får någon tid på vårdcentralen för jag vill fara på skolavslutningen. Ni kan vara lugna jag har inte tänkt smitta er, det smittar genom kyssar, jag har inte tänkt kyssa nån, och i fall att jag skulle nysa på nån, kom igen hur ofta händer det?!
Pappa ringde vårdcentralen imorse (en minut efter att dom öppnade) och en mekanisk röst svarade: "- Alla tider idag är upptagna". Hahah. Det gick fort.  :] Jag får väl hoppas ingen avbokar sin tid eller doktorn hittar en tid att klämma in mej på. Pennicilin, huu! :S


            Vi får se hur det går!



Kommentera här: