Måla.. dörrar? :S

Igår sa pappa att jag skulle hjälpa honom att måla idag visst sa jag vad ska jag måla för nått? jag hade tänkt typ en bild eller nått sånt, men inte då dörrar sa pappa. Jag ba ööh..? Okej.?
Men jag fick inte måla några dörrar. Jag fick måla dörrlister medans pappa målade dörrarna. Tur det! Haha, fast det var varmt, jobbigt varmt. Så vi tog ut cola och satt och drack. Men det var för mycket getingar för att man skulle kunna lämna colan, man fick helt enkelt dricka upp allt och vända på glaset. c[ :
Listerna blev ju då som dom blev, inget man kan göra åt. Och jag blev ju som jag blev, vit. Jag hade tydligen lyckats få färg både på halsen och på kläderna... :[ Tur att jag hade räknat med att söla. Pappas dörrar blev gröna och snygga utan att han spillde färg över sig och mys tass blev snygg och vit (vildet den ju redan var) när hon gick på min nymålade list. Dumma henne. :( Men det var lätt fixat och hon gick inte där igen, det såg jag till ;) Haha.

Iaf, så här blev det när det var klart (världens sämsta kvalla) :


pappas ena dörr under ombyggnad


en av pappas dörrar


några av mina lister (ni behöver inte titta  på oredan det var där inne)

Och så tjurkissen som inte fick vara med på bilderna:



Haré gött!

Kommentera här: