Värre

Idag mår jag piss, eller jag har mått bra hela dan tills jag kom hem. Då blev jag typ tät i näsan och fick lite halvsvårt att andas, jättehemskt. Jag har varit hos Linn, det var jätte trevligt, jag gick på hennes skolavslutning, vi åt på sibylla, gick vi hem till henne, var lite i lekparken med Alex och Jojje (hehe) och spelade spel med Julia(?). :) Jag skriver mer om det senare, åter till "halsflussen" som inte ger sej, vårdcentralen sa att jag inte behöver komma dit om jag inte får feber, jippie! Inget penicilin! :D haha, men som jag sa så mår jag sämre så vi får väl se hur det blir, men änså länge ingen feber (37,3°). Jag mådde inte alls bra när jag nös och började tok hosta vid matbordet, jag fick ingen luft och fick kväljningar när jag sprang in på toan för att dricka. :[ Jag måste nu snyta mej typ oavbrutet.. Jag hoppas jag inte smittade dej med något idag Linn! :( Nu ska jag gå och äta chips, hoppas det går bra :P

Kram          
                       / "sjuklingen"

Kommentarer:

1 linnea r:

skriven

JAAA! Hurra till mig. Du bevisade före mig att dina bilder var underbara, så det så!

2 Anonym:

skriven

Tack,men det kommer en ny nu- den var bara tillfällig...

3 linnea r:

skriven

den förra va från mig :)

Kommentera här: