45 ☆

grattis pappa. :)

Trist rubrik men det var det bästa jag kunde komma på. Idag blir det att fika tills man spyr för 1. släkten hälsar på 2. pappa fyller 45 3. vi har ju bakat massa till idag, så nu är det bara att äta upp det som gäller!
Jag mår illa. Jag åt så mycke fika att jag trodde jag skulle sprängas, och en sjuhelvetes huvudvärk fick man också... men det var ju gott! ^-^
Igår var vi hos Casper och firade honom ( han fyllde 8 ) - en massa fika där med - och jag fick träffa hans jätte söta lilla syster igen. <3 Hon var supergullig, utom när hon kletade ballerina i ansiktet på mej och drog ner in tröja. Jag fick inga bra bilder på henne för hon satt ju inte still... men, men.
Jag laddade in lite bilder från kameran så nu blir det väl bilder och bilder och bilder framöver.

Smakprov?






Han var som närgången så det var svårt att få bra bilder.

Och så lite biltema:















Ja? Vem har sagt att bilarna var rena?!

Och så från i vintras:






Jag kan inte vända den... :(

Ja, det var allt för nu. Snart tillbax !

Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

Smygreklam

Kommentera här: