Årets första - och andra - dopp

Iiiiih!!! Kallt, kallt, kallt, kallt, kallt!

Hu, inte trevligt. Eller jo, mycket trevligt men kallt. :) Den 23 maj, det är det tidigaste jag badat,.. hittills. :]
Jag kan inte förstå hur det kunde vara 15° i vattnet när isen typ nyss försvann! Men, men.
De blev inte så mycket badande, utan mer; kuta, magplask, springa upp, torka sej, kuta igen, magplask, panik, springa upp, torka sej och springa till huset. Haahah. Det vart svinkallt länge efter att jag badat  för jag hade inte tagit med mej badkläder - inte fasen trodde jag att vi skulle bada NU - så jag badade i t-shirt. Det gjorde att kylan stannade mycket längre. Jag fick lust att bada typ 2 timmar senare också, för då var det kokande varmt ute, jag trodde jag skulle dö! Men det var ingen annan som kände för det så jag ändrade mej.

Hare gött!

Kommentera här: