Fotboll

Jag kan inte tro det! Eller jo det kan jag, men jag vill inte tro det. Jag förlorade mot en 8åring i fotboll. -.-'
Otroligt. Men han går fotboll + att han paktade med målvakten/domaren - min brorsa.
Snacka om fusk!  -_-
Så jag gick och var med Laura istället - 8åringens lillasyster. Hon är jätte söt <3 Men svår att få bilder på, hm, särskillt eftersom jag glömt både kameran och mobilen hemma. :( Men, men. Jag blev less på henne, det enda hon gjorde var att gå runt huset, plocka stenar och doppa händerna i hundens vattenskål. x[
Jag gick in med brorsan och Casper ("8åringen") och satte på datorn. Dom spelade medans jag åt chips. Pappa lekte med Laura och dom var jätte söta. :] Laura "drog med" pappa till chipspåsen och tryckte in chips i munnen på honom, hehe.
Vi kom hem ganska sent så jag hann inte skriva nått inlägg... Jag såg på tv och käka godis med brorsan ist.
Idag kommer bli en tråkig dag så jag ska sola och läsa en bok, men först ska jag fika - mm, tårta :P


Hare gött alla brunbrända pepparkakor!

Kommentera här: