Mm.. bullar!

Hehe, jo mamma bakar bullar, dumlekakor och myrstackar. Mums, jag kommer rulla till skolan på måndag. :P

Ja, hur har dagen varit då..? Som vanligt kan man väl säga, fast lite stressig:

Först var det ju då skolan - som förstörde min dag.
Vi fick sluta tidigare idag för vi var i kyrkan typ en timme på info om konf. - tur, annars skulle det bli ännu stressigare.
Sen var det hem för att plugga. - vilket inte gick så bra eftersom jag var så okoncentrerad.
Sen var jag tvungen kasta i mej lite mat för jag glömde tiden. - en varm macka och två korvskivor...
Vi hade extra-träning idag kl 17 - 18. - därav stressen.
Hem och plugga igen då... - nu vart det iaf gjort till slut.
Och sen kunde jag äntligen vila. - inte.
Nej då blev jag störd av brorsan som ville att jag skulle gå ut och hoppa studsmatta. "Visst, visst..." tänkte jag, men det var faktiskt kul. Vi pratade lite och körde brottning - 4 - 0 till mej! - och pratade lite mer, men sen blev det House. Då var det in och ta en nybakt bulle - mmm - och sätta sej framför tv:n.
Inte förrän NU kan jag äntligen slappna av! Och jag kommer att däcka vilken sekund soom helst av ett stress-sammanbrott eller nått. Jag har allvarliga problem!

Hahah, sov gott! (¦


Eftersom den jävla sidan vägrar ladda upp min bild så blir det ingen! Gonatt!
                             

Kommentarer:

1 Linnte:

skriven

JAG har alvarliga problem.

Kommentera här: