Skolan..

.. Som vanligt

Hej , först och främst. :]
Imorse vaknade jag av att jag drömde att jag hade jätte ont i revbenen och märkte att jag hade precis så ont iaf. :( Gick framåtböjd hela morgonen - eftersom det gjorde mindre ont - och kom till skolan och blev tvungen gå normalt. AJ! Men det försvann efter typ andra lektionen. Sen stod Maja och LR i cafeterian så det blev ju lite trist. Hade glömt mina kakor i cafeterian så åt några av dom (A) Sen fick vi världens tråkigaste franska läxa, och lång var de också! :( Så det blir väl att göra den imorrn... Annars har det ju inte hänt nått kul *suck* , det gör det ju aldrig så vem är förvånad. Jo, idag har varit min otursdag om jag glömde säga det. :( ALLT har gått fel. Nu är det mat.

Lycka till ..
/ sara

Kommentarer:

1 melinda:

skriven

;)

Kommentera här: