Ny kamera ♥

Fotat i 4 timmar non-stop (A)
Satt på taket och tog kort på allt jag kunde hitta :P Fick en kul bild på min katt som skulle hoppa upp på taket till mej ^-^ eller själva bilden är inte så kul, historien bakom är kul..: Jag har då en katt som är smal och smidig och landar alltid "rätt väg" och sen har jag en katt som är helt tvärtom.. Hon är inte värst smal och hon rullar alltid fram och tillbaka på min stol tills hon trillar ned och då aldrig landar på tassarna utan istället på ryggen, sidan eller t.o.m. sittande :S Det var hon som bestämde sig för att hoppa från en snödriva till taket. Ett ca 50cm's hopp. Början på hoppet såg bra ut men sen missade hon totalt och föll ner mellan snödrivan och taket, rakt ner i djupsnön.. ^^ Tycker synd om henne.. så blött. ;P
.
Har inte laddat in några bilder i datorn och kameran har slut batteri.. men snart så! Bildbomb väntar ;)


Kommentarer:

1 E:

skriven

Lyckost! System elr digital? Min mobil funkar sämre och sämre för var dag, så jag måste välja mellan att köpa en systemkamera eller en mobil... SUCK

2 Dann3l:

skriven

haha xD ja, den historian var intressant ;P



Men hon är katt.. gjord för sånt, vore värre om du föll stirrar strängt



lägg ut lite bilder här också btw ;P

Kommentera här: