The last dance

Ikväll var sista julfesten med Sörböleskolan.. Känns kul men samtidigt tragiskt :/ Nu blir det inget mer festande på ett par år, skulle jag gissa, haha.. (..som att det varit något festande förut? himlar med ögonen)
Men nu har iaf det efterlängtade jullovet tagit sin början! Till alla föräldrars fasa. Tre veckor av slappa dagar och vänner, det behövs kan jag säga er. Vad ska ni ta er till dessa tre ljuvliga veckor? Någon som har lust slå ihjäl tid med mig någon dag? (A) Nej, jag skojjar bara..

Hoppas ni får ett trevligt jullov!


Kommentarer:

1 danneee :D:

skriven

Nice :D Nu har även vi gymnasieelever lov, yaay :D! såååå skönt xD

Nog kan jag offra en dag eller 2 för att vara med dig, vore ett nöje ^^

undra bara när skolan börjar igen?

2 R:

skriven

Ja snacka om sorgligt... och imorgon börjar sista terminen :( Och vad det gäller detta lovet så stog jag där redo med yxan att slå ihjäl tiden ;P men då var du sjuk... Vilket betyder att jag nu haft ett helt lov, tre veckor utan Pandan! :´(

Kommentera här: