Äntligen freeedag!

Äntligen fredag!, har längtat sen förra lördan! jo, jag börjar bli så skoltrött nu ^^; när jag kom hem idag kände jag bara "JAaaaaaaaaaaA!!" oj så skönt det var att sätta sig ner och slappna av, SÅ skönt :3
jaja, hur-som-hellst så har det varigt en jobbig vecka och en rolig dag :P

Egentligen har jag inte gjort nått speciellt, men jag har pratat på msn typ hela dagen :P
Var ensam hemma idag igen (inte så ovanligt eftersom att vi bara bor 2 här) och tja.. jag åt blodpudding ..
uhh, en "white strawberry" magnum glass och mjo.. spelat lite internet spel osv :P
läst en del också! .. en vanlig bok :P, inget specielt.
Jo!, och jag lyssnar på reklamavbrottet "äntligen fredag" :P vilken ironi xD

nu är det juh så att vi i skolan ska skriva om en författare, därför måste vi läsa en hel bok AV författaren och en bok OM författaren -.-; KAN det bli tråkigare? seriöst -.-; "Virginia Woolf" heter hon jag ska skriva om.. *suck*.. nåja.

Jaa.. vad ska man skriva förutom att det här har varit en riktig "dator-dag" ^^; lämnar det nog såhär! (fick iaf bloggen uppdaterad) xD


Chao!
//danne

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Det var väl inte så farligt?

Vi måste skriva en egen deckare.

Läsa en deckare och skriva om författaren.

Skriva en läslogg till boken vi läste.

Och sist men inte minst ska vi skriva om själva deckargenren.

Jag tror inte jag glömde nåt, men du kan fråga Sara annars ^^

2 Linn:

skriven

sv; haha,tackar eller vad man nu ska säga :D

aa,jag va på kalas:)

Kommentera här: