Dags igen!

Jao.. nu börjar det bli dags att göra ett inlägg, jag skäms ju lite att det var så länge sen, men jag har haft FULLT upp med allt annat, ledsen :/
Hmm..

Jo, i veckan har jag gjort rätt mkt faktiskt.. inte så hemskt mycket intressant, men ändå.
Inte sovit särskilt mycket, så jag har haft lite svårt att vakna på mornarna, men inte så farligt jobbigt ;)

Hmm, igår hade jag en sån där jobbig otursdag man har ibland.. vaknade sent, var trött, halkade på vägen, gick inte så frammåt i skolarbeten, mitt cykellås blev sönderslaget (på nått vis) så att själva "järn pinnen" hade gått av.. (självklart vet jag att det var sabotage, för alltid när jag låser cykeln så ställer jag koden på "6459" men nu var den nått helt annat.. sen så var bromsen slagen också, så just nu låter min cykel "plupp" för varje meter man cyklar.. irriterande..) Men, jag fick lov att köpa ett nytt cykellås, och jag skulle ändå byta ut ett hänglås mot en större variant, på clas ohlson's, så det spelar ingen roll.
Väl där så finner jag att låsen var dyrare än jag kan minnas att de brukar va.. så jag fick helt enkelt att köpa för 108 spänn. Och btw, jag glömde kvittot på det för lilla låset jag skulle lämna tillbaka, så jag fick inte lämna tillbaka det då -.-;
Resten av dagen var relativt bra.. åt juh en god pizza istället för lunch, så jag var mätt och glad. dock hann jag inte äta middag, vilket inte spelar nån vidare roll.. apelsin räckte gott och väl :P

fyllde också på mobilen, så nu är jag en fattig pojk..

Idag hade vi bara 3 lektioner, så jag är hemma tidigt :P Tyvärr så ska jag slösa bort helgen hos pappa för att jag är där varannan helg.. Stackars mig, inget internet.. ingen dator (finns båda delarna, men jag har inget där..).
vad ska jag ägna helgen åt -.-; ? *suck*

Jag Måste också lägga upp en bild på mig, eftersom att min och saras deal fungerar som att när hon lägger upp en, måste jag -.-; känns inte som att det var värt det, men ändå :P

Det är vad jag orkar skriva idag :P
Jo!, ska prova en sak, se om jag lyckas lägga upp en video!.. here goes!:



Chao!
/danne

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Man behöver ju inte skriva, det vet du väl. Du har inget att vara ledsen över >.<

:S Sov mer då?! Och sluta sitta vid datorn på nätterna, lilla du. Det är inte bra för en.

Jadu.. det är verkligen en otursdag det.. Men då kanske du får kompensera med en "turdag" snart? ;)



Vad är det som inte känns värt? Och varför gör det inte det? :S



Haha, nu har jag något att lyssna på när jag läser ;P Nejmen det var en bra låt :]



Sv: Djupare mening?.. Jag har ju gjort ett arbete om deckare och det stod på "wapedia",.. jag tyckte bara att det lät bra,. rätt lixom.. Du är inte trög! :O

Jo. Det lät ganska fint.

2 R:

skriven

Bra låt och tro mig dina helger hos din pappa är nog roligare än mina hos mamma är. Fast jag åker inte dit varannan helg. Förässten finns det EN bra sak med otursdagar, det är att nästa dag borde bli bättre

Kommentera här: