Paint.net

Mja.. Inte är det Gimp men det funkar.
Mitt Gimp laggar och vägrar ändra färg på mina bilder så Danne föreslog att jag skulle ladda ner Paint.net och redigera där. Jo. Det var är väl bra, men mitt Gimp var bättre.. :P
Jag lekte lite med en bild men jag vet inte vad jag tycker.. Knappast det bästa man gjort men vad tycker ni?
Problemet är att jag råkade spara över den äkta bilden så jag kan inte göra om det. Plus att när jag sparade blev halva bilden svart.
(Hela den övre bilden:)
så just nu är jag arg på Paint(.net) men jag får lära mej mer lite mer och så återkommer jag med fler bilder. :)

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Bra skrivet?? Det var ju bara... 4-5 rader ju! :P

Nu en kommentar till dig: GRYMT SNYGG BILD!

2 Linnea:

skriven

Du är såå mycket bättre än mig på att redigera bilder! Älskar alla dina bilder, även de oredigerade^^

3 Linnea:

skriven

Förresten så var det bara 3 rader jag skrev :P

4 Dann3l:

skriven

^^; Jag tyckte då det blev skitbra! .. men paint.net är asbra!, man måste bara lära sig helt och hållet! (men med en sån bra bild så verkar du kunna det redan, iaf en hel del)..



var inte arg på paint.net.. haha xD



fiina bilder ;) (igen!)

5 Linnea:

skriven

Jag tror inte ens att du sett någon redigerad bild av mig, förutom den med fisken men den var RIKTIGT dålig... Måste göra om den.. Jag redigerar inte mina bilder så mycket typ aldrig faktiskt...



6 Linnea:

skriven

Jag behöver inte paint.net ^^ För jag kan inte redigera bilder överhuvudtaget.

Kommentera här: