He made me do it..

.. Okej, det där kanske inte lät så bra.. men om ni läser vidare så kommer ni förstå. :S
Ja, det var inte jag som ville lägga ut förra inlägget utan brorsan. -.-'
Och dessutom sa han vad jag skulle skriva (+ skrev liite själv).
Jaja. Jag kommer inte kunna blogga idag (förutom nu) för jag måste plugga, plugga, plugga, städa, träning, farmor hälsar på, tårta, läxor, läxor, läxor... osv. Så tyvärr blir det här mitt enda inlägg. Men jag hoppas Danne kan underhålla er? :) (Om han får tag i en dator då)
Idag är det ju också alla hjärtans dag :] Så jag hoppas ni har något bättre för er än att sitta framför datorn hela dagen! ;)
PÖSS på er iallafall och ha en riktigt bra dag!






Btw så ska jag länka till några bloggar jag tycker ni ska besöka :]

www.poche.blogg.se
www.ellers.blogg.se
www.linnochjulia.blogg.se
www.callelito.blogg.se

(den sista skapades igår, så förvänta er inte så mke av den :P (Det är min brorsas -.-'))

Kommentarer:

1 brawlchikk:

skriven

haha, Verkligen :P ?

då skulle du ju ha undertecknat med hanns namn xD

Men du verkar iaf ha ett dagsschema.. jobbigt :P, kunde juh inte komma på träningen idag T^T

Jag kan inte eunderhålla nån, tyvärr :/

Kan bara sitta tvärt för att inte bli upptäckt..

Allt jag har gjort idag har varit att skotta våran gigantiska gård, ovh skotta taket.. om man nu kan räkna det som speciellt (vilket man inte kan -.-;)



Och ha en RIKTIGT BRA VALENTINES DAY! :D

2 Linnea r:

skriven

SV: Inte precis bra, men duktigare än vad jag var från början iaf. ^^

3 Linnea:

skriven

SV: Du borde också lägga ut fiiina bilder. Det blir så tråkigt om bara mina bilder ska synas hela tiden..

Kommentera här: