Kunde inte blogga :(

Hoj alla! :D

hade tänkt blogga igår kväll, men av nån dum anledning kunde jag inte logga in :O måste varit nått skumt på gång ..

Mjo, har ju inte bloggat på ett tag nu (var hos pappa utan tillgång till dator i helgen och kunde ju inte igår).. så jag tänkte dra lite om vad jag har gjort de senaste dagarna :P

Fre: For till pappa, inte mycket mer än det..
lör: dammsugit huset, plockat tvätt, tråkat.
sön: (Valentines day!): skottat gården och taket. det var väll inte så hemskt trist, med tanke på att jag kom på ett så bra sätt att skotta det lutande taket! :P (la ett rep över hela snön och som "sågade" av den, sen blev det typ en ravin av allt :D) haha..
Sen kom jag hem igår, hade en kompis förbi.. han skulle egentligen bara komma över en liten stund för att han väntade på sin träning att börja, så jag satte han vid min Mac dator där han gladeligen satt kvar :P
Sen for jag på träning, det gick väll bra antar jag.. tränade sånt jag är kass på och avslutade med phys :D
det var inte så jobbigt, men väldigt kul :P

jaa.. sen kom jag ju hem runt 22 tiden, och slog på datan för att blogga lite.. men nej, av nån anledning (som saaaagt!) så kunde jag inte komma in.. skrev in alla "uppgifter" sen klickade jag "ok".. väntade i typ 10min, sen blev sidan vit med texten "invaild..." nånting.. provade hur många gånger som helst, men nej :(, så jag gick och duschade ist..

Mjo.. idag da? .. uhh, JO!, vi hade HK! :D
den här gången så skulle vi vara 3, ist för 2. så Adrian (kille i klassen, sjysst sådan) fick hänga på min och Flenzz (annan sjysst kille i klassen :P) grupp. Det hela gick bra och vi gjorde en god (fick smaka på andras och jag tror vi lyckades bäst, för att skryta lite ;)) gryta. Sen var det semlor som vi också gjorde, själva bullen var gjord förra gången, men allt annat gjorde vi idag. adrian's gammla "kumpan" var inte där, så vi gjorde semlor av hans bullar också :P
vi gjorde alltså totalt 8 semlor medans alla andra fick nöjja sig med 4 xD
jag åt totalt 4 st själv (för att jag fick andras då ingen annan orkade xD) och de flesta andra åt 1 haha xD, ojoj, vad fet jag är xD

men, sen blev min sköna mössa "stulen" och jag saknade den JÄTTEmkt ända tills sista lektionen då det visade sig att Flenzz hade den i jackan!, den lymmeln!

Jaja, det var typ allt..


Chao!
//Daniel :P

Kommentarer:

1 Carl:

skriven

hahaha jag åt tårta och du skottade snö xD lol

2 Linnea:

skriven

Du gillar verkligen semlor ^^ Fick lite dåligt samvete när Sara berättade att du var avis på henne för alla komentarer hon fick, så här får du en:)

3 Linnea:

skriven

Tack! Tjata på Sara om att hon också ska lägga upp bilder :)

4 Linnea:

skriven

Det spelar ingen roll vilket motiv, bara hon lägger upp något.

5 Linnea:

skriven

Bravo! ^^

6 P:

skriven

Sv: Jo pyttsan -.-'



Och sluta låta Linnea tvinga dej till att tvinga mej att blogga bilder! >.<

Kommentera här: