*suck*

Jaaa.. då uppdaterar jag da. hmm, har varit en lite stressig dag idag, vi hade nationella i morse i skolan, ett 160 minuters test :P efter ca: 145 minuter var jag klar, så jag lyckades somna sittandes med benen uppe på bänken xD (ja, nåra skrattade och nåra blev bara allmänt "Wtf!?" haha..)men det var ett skönt sätt att sova på! :P
sen var det nå skum mat i skolan som jag inte vågade smaka, så jag åt fil o flingor ist :P
sen, efter lunchen tänkte jag nånting som: ÅÅhh.. SÅ less, vill hem -.-; (som man brukar på en skoldag). då visade det sig att mina önskningar kom till uppfyllelse!, på engelskan efter lunch fick vi bara lite info om engelska nationella, sen fick vi sluta! Jag vart såklart asglad och cyklade hem.
jag kom hem runt 12-12.30 tiden och slog på datorn.. vad jag inte tänkt på var förståss att all andra var i skolan, så jag hade ingen att snacka med -.-; fail av mig.. Jag hade VERKLIGEN behövt nån att snacka med..
Så istället gjorde jag ingenting tills klockan var typ 3, jag kom på att jag skulle fara iväg kl.4 ungefär, så jag skyndade mig in i duschen och hoppades att jag även skulle hinna få i mig lite mat..
jag han äta en liten portion på 5 minuter, sen bar jag mig iväg direkt efter, ironiskt nog så hade JUST Sara loggat in på msn, så jag missade henne med knapp marginal (*SUCK*).

När jag kom hem 20 över 6 (ungefär) så slog jag på datorn, tänkte: Nu f*n ska jag då hinna prata lite!
väl online bemöttes jag med ett hav av offline-personer (*suck igen*). Så istället slöade jag, kollade bloggen, apberget, facebook och allt sånt, tänkte: "jag gör ett inlägg när jag kommer hem från taekwondon :D", och med de orden i huvet stack jag till taekwondon för att träna.

Självklart blev jag puffad av en lite "Sneaky" Sara, irriterande.. och som att inte det var nog kom Viktor med sitt wannabe och skulle också "puffa" mig, men för TUSONDE gången (verkar det som) så failar han och skjuter en vattenstråle från sin flaska istället för att puffa.. Inser han inte att hans flaska inte KAN puffa!?... *suck* .. jaja, jag misslyckades iaf att ge igen, och efter träningen (och i pausen) blev jag puffad igen -.-;
då kom såklart viktor IGEN och skulle prova på allt och alla, jag blev blöt hela ryggen, sara hela magen (HAhahah!!) osv..

Sen kom man då hem, satte på datorn, osså var man ensam igen -.- .
MEN!, bara för att inte bara skriva, så tänkte jag ladda upp de där 2 bilderna som jag var skyldig till, så jag gör det nu! (Tyvär har jag varken kamera eller annat att ta bilder med, så det får duga med bilder från webb-kameran och mobilen).
jaja, här kommer de da:

ful bild på mig som trött
^Gammal bild, från början av 09 tror jag. Som jag (förut) var efter varje sen kväll runt klockan 3-5.


^här om dagen när jag FÖRSÖKTE ta en vettig bild med mobilen.. Ja, det är min dator och en toarulle i bakgrunden (blöder relativt mycket näsblod, och jag var litet sjuk då.. så den behövdes ;)


Så?, alla nöjda nu -.-; ? Sara?
jaja.. Det var nog det mesta för/från idag.. lägger mig nog om ett tag.. ska hinna läsa ut ondskan till onsdag nästa vecka :P


Chao!
//Daniel

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Sv: Jo, kommentera är alltid bra :] Haha, jo det är du! :O (skojja bara)

"populär"? -.-'

Är jag inte alls det! >.< haha, en gång skulle jag dricka cola när jag kom till farmor så jag tog fram en colaflaska och hällde upp ett glas iskall cola. Tog en klunk.. och sprutade ut det över bordet. "INTE COLA!" (kallt kaffe)

Vad rör det dej, sötnows? ;P

Skojja bara, klart alla som inte är sötnosar (dock hör du till sötnowsarna) också ska få sova gott! :]

Sv: Tack så mkt! (tack då!) ;P

Jaop, mycket smärtsamt! Hahah

I know! ;]

(Man ser mej ju knappt, klart du inte blir skyldig då :P)



(Ps: jag kan inte prata idag, även om jag loggar in (inte jag - bror) för jag MÅSTE verkligen göra läxan! Mkt viktigt! Okej?)

2 Sara:

skriven

När bytte du från "Danne" till "Brawlchikk"? Och vf? :O (det lät tjejigt)

Haha, ja, jag vet. Jag ville göra det men jag fick inte (-för honom alltså). :(

Jag misslyckades med mitt schema.. totalt. det hela gick ju ut på att plugga arslet av mej men jag har inte pluggat ETT DUGG! DX Jag vet.. too bad. :(

Vad skulle hända om du blev upptäckt.?

Skotta taket?! Tänk om du trillat ned! X_X



Have a REALLY HAPPY VALENTINES DAY you too! xD

Kommentera här: