Lite random

Jahapp.. Eftersom att inte Sara uppdaterade i dag får jag göra det istället.. (Det blir IG för idag Sara!) Men, jag har inget riktigt att prata om, så jag tar den här dagen istället! :P
Nåja, våran "allnightare" har jag redan pratat om, så jag tar från nått annat ställe.. hmm, jo!, jag slutade ju vid att jag skulle fara till träning!..

Träningen gick bra, lite ont i huvet sen igå.. i morse (?) bara, Sara hade tydligen känt samma smärta, men det var inget hemskt.. så, vi hade en väldigt varierad träning, började med nån team sak där vi skulle springa omkring och göra saker.. tror vi gjorde det kanske 5-7 gånger (vilket jag och den jag körde med förlorade totalt 2 av, relativt mkt), sen hade vi lite vanliga saker..Vi tränade faktiskt ToM slag idag!, sa att de gick att använda i nödfall.. Det kan jag säga var INTE bra för min onda hand, nu har jag JÄTTEont i den hela tiden! >.<.. vi hade också en halvjobbig phys idag, orkar inte skriva om den (så jobbig var den xD).. sen lyckades jag hämnas på Sara!, hon hade nämligen första vatten-pausen puffat mig i ansiktet med vatten (ja "puffat") jag blev lite irriterad och lyckades att "puffa" tillbaka även fast hon höll i flaskan, det var en lyckad etapp! *stolt*. Jag stannade efter träningen med en av mina få vänner "John", (jag fick honom att börja köra tkd i år!, han valde själv, jag bara rekomenderade, och förklarade hur kul det var osv).. vi pratade en stund, hans buss gick ju inte förrens om ett bra tag så..  (han bor i åbyn). Han har köpt den dyra "competition-dräkten" och jag är avis x(, vill ju också ha den, men den är dyr och jag hoppas att jag inte har har inte växt klart än.. ska köpa den senare :P.

Väl hemma orkade jag inte äta, brukar inte orka det direkt efter träning, så jag satte mig vid datorn istället.. bara efter några minuter loggade Sara in och vips hade jag inte tråkit längre! (hon är en j*vel på att underhålla!). vi hann inte prata så mkt den här gången, men det var kul så länge det varade.. pratade också med John, lket också var trevligt.. ja, jag är lite enformig, men jag har inte så hemskt många att prata med >.<.
Kollade runt lite random på internet och kommenterade gamla bloggar, nu med den här bloggens "url" inskriven som min "hemsida" :P, kanske att någon reagerar på det här och kollar upp bloggen!, vill verkligen att Saras fina blogg ska bli lite mer uppmärksammad! (den är juh så fin!, inte sant?) men, lyckligt nog så HAR tittarsiffrorna stigit :P, inte mkt, men iaf lite :D, det gör en glad!

Så, jag gick för att laga mat, lagade en fin rätt åt mig själv med kyckling, köttbullar (för att det var för lite kyckling), tomat, grönsaker, potatismos (som jag gjorde själv på eget recept 8D, nej, inte potatis-pulver -.-;), hemmagjord dressing, lite thai sweet chilisås och en hel del vitlök (som jag förövrigt tycker ger en underbar smak). det hela såg ut lite som ett konstverk och jag var väldigt nöjd med allt! xD.. förutom att när jag gick till datorn så hade Alla loggat ut.. (troligen för att Spiderman3 gick på trean idag) så jag vart ensam :(, men jag kan förstå dem.. vem f*n orkar vänta på mig i en timme!? Wow.. jaja.. iaf, jag satt mig och såg spindelmannen med Mamma som jag var tvungen att förklara allt som hände för (hon fattade inte mkt.. men iaf fattade hon main storyn, var tvungen att förklara hur killen förvandlades till sand-kille och hur MJ blev hotad att göra slut med peter , osv.. och VARFÖR de gjorde som det gjorde med mera)..
Efter filmen så började jag och mamma prata, och vi pratade, pratade och tillslut sa jag att jag verkligen skulle gå och "lägga" mig nu!

Sen så satte jag mig här klockan ett och började G-blogga lite :P, roligt ^_^..
Men oj, se så man kan skriva mycket om lite xD
jaja, ska nog sova nu.. eller nae fresten.. men jo!


God natt!
//Danne

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Duktigt skrivet och förlåt att jag inte bloggade igår :( Det blev bara inte av..

Jag har lite svårt att betygsätta det.. inget MVG eftersom du fortfarande inte har några bilder på.. något alls. Och inget VG+ för alla vet inte vilka personerna i spiderman är (A) och alla förstår inte heller alla dina förkortningar (-)..



VG får det bli. Mkt duktigt. :] Jobba på det där med bilderna och språket sen har du det! ^^

2 Sara:

skriven

Tack. :]



Men jag blev inte alls nöjd, det ser bara konstigt ut + att jag förstörde orginalet genom att spara över det.. :'(

Det ända jag gjorde var lekte med färgerna men det blev alldeles prickigt när jag försökte göra det ljusblått. :S Så det fick bli nån slags blå/grön/lila färg..



Jag var inte så seriös om det, en okej, jag ska sluta vara arg. xP



Tacktack! (igen) ^^



Kan inte du lägga ut någon fin bild du tagit/redigerat/ritat eller liknande? :}



(Tänkte jag skulle kommentera på ett av dina inlägg så du inte trodde ngn hade kommenterat åt mej, ursäkta om jag förvirrar dej. :P)

Kommentera här: