Malmö Open

Tävling igen. Ska bli kul! Tror jag..
Kan då säga en sak:
Danne, bli INTE sjuk. Jag skulle aldrig klara av att vara där då..
(Inte för att jag vill att du ska vara sjuk i vanliga fall heller(!) men det vore bara väldigt dålig timing..)
Iaf, det jag tänkte säga var hur det skulle bli att vara där, så.. här:

Det kommer ta 15timmar att ta sig till Malmö, så vi åker kl 20.00 på torsdag v.15.
Enligt mina beräkningar (:P) borde vi vara framme vid klockan 11. Jag hoppas det är invägning då? Vet inte säkert..
Sen, resten av fredagen, har jag ingen aning om vad vi ska göra. Vi kanske får.. bara ta det lugnt? :) Om nån vet vad vi ska göra under fredagen får ni gärna meddela mej. :P
Lödag är då själva tävlingen. Blir nog (om inte Mia gnäller) -49 för mej. Sen bär det av hem igen så fort tävlingen är slut.
Söndag, hemresan klar. Vi är beräknade att komma hem mellan 12 och 14. Förhoppningsvis med medalj och lätta skador ;) Det kommer nog bli sängen direkt för mej eftersom jag inte kan sova på bussar.. (Eller diket (åksjuka))
Men jag tror det kan bli riktigt lyckat ;P Kommer dock säkert göra illa mej ganska mycket.. Men jag hoppas jag får möta lite nytt folk (börjar bli less på att möta samma personer om och om igen..). Sen har jag ju en tävling att se fram emot veckan efter också ;D Men den är i skellefteå så det blir ingen bussåkning och ingen övernattning..


Puss

Kommentarer:

1 Dann3l:

skriven

Haha, nejdå, jag är inte sjuk då ^_^, ingen fara :D!

Och kan du inte sova i bussar :O!? det var synd :S.. Men jag får försöka hålla dig sällskap ^_^ kan somna när som helst, var som helst (<- fråga victor. vi Slog vad. Vi slog vad om att jag kunde somna i bussen innan han var tillbaka från buss-toan.. jag vann ;) )



Skeå-open blir nog inte lika kul, men jag hoppas verkligen på medalj, guld, vinna över Victor i malmö open! ><!

Kommentera här: