Nu ska vi se.. kort inlägg :D?

Så, måste skriva om den här dagen, den är nämligen något speciell :P

Jo, först och främst så (skulle) jag och Sara fira 3 månader, men nu visar det sig att hon fortfarande är sjuk, åhh vad jag hatar hennes sjukdom, den stör mig väldigt mycket. Verkar både hemskt plågosamt för henne med alla hemska symptom, sen så saknar jag henne (den sista är en allt mer egotrippad anledning, jag vet.), väldigt mycket. Imrn 7 dagar sen jag såg henne och jag känner mig såhär, hur ska det gå sen i sommar då jag ska fara utomlands, i 9dagar tom!? det kommer inte att gå x_x .. nåja.

SEN! så fyller våran vänn Maja år! vilket nog alla som läser bloggen här redan vet om (skulle jag tro) .. Grattis dig!
Hoppas du haft en härlig dag och fått lagom många trevliga presenter :P

OOCChh så sist har vi Nelly & Johns 2 månaders-dag, dock var den igår, men man kan inte vara för kräsen. Eller hur :) ?

Nå, allt mer jag kan komma att tänka på nu är hur dåligt med bilder jag lagt upp, har lixom så sällan sådanna.. Men, för första gången på väldigt länge (nånsin?) så tänkte jag lägga upp en på en väldigt cool uppfinning som jag lärde mig bemästra häromdagen :D :

skruvpistol = deathweaponskruvpistol - weapon of death in hands of dangerus person

Cool va :O?!?!

Kommentarer:

1 sofie:

skriven

sv: SKÄMTARU :O alla jeans ser ju typ olika ut! Daniel ska vi behöva ha en stilskola för dig ;) ?

Kommentera här: