Jag ska slå ihjäl den lille jäveln! Han är DÖD för mig!

Om jag fick en chans skulle jag slita ned honom på marken och bara stampa på honom! Men jag är inte så fruktansvärt ond! Och jag har något som kallas vett som gör att jag vill undvika onödiga strider, men det har tydligen inte han!! Den jäveln!! Hur kan man starta ett blodigt (ja, blodigt!) slagsmål över vilken volym det är på den jävla tvn?!?!? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HONOM?! SNÄLLA FÖRKLARA DET FÖR MIG! Jag var sååå jävla nära att ge honom ett rejält slag på käften! SÅÅ nära!! Han skulle ha brutit något! Han SKULLE ha brutit något! AHH, hur kan man vara så jävla dum?!? Fan ta dig, Carl, FAN ta dig!! ARRGHH!!!! Och hora kallade han mig!!! Jag är ingen jävla hora!!! JAG ÄR INGEN HORA!!! Jag ska DÖDA honom, jag ska DÖDA honom!! Ge mig en chans och jag ska FAN DÖDA honom!! Jag hatar dig, din jävla IDIOT!! Läs det och gå och HÄNG dig själv!! Jälva IDIOT!! ARRGHH!!!

Kommentarer:

1 R:

skriven

Stackars P :/ Kom och bo hos mig istället, där finns inga dumma syskon. Fast annat folk som också kan vara rätt störande... Är jag hemma när något sådant händer, kom till mig <3

Kommentera här: