Jul, jul, strålande jul!

Nu är det jul igen! Haha, bockar av alla julsånger på en gång... Denna jul har spenderats med släkten, fokus kring den ett år gamla Selma. Igår var det julafton och mys kring vår gran och idag har vi ätit middag hos farmor. Imorgon ska vi träffa mammas sida av släkten, fast jag kommer tydligen bli ensam ungdom så vi får väl se hur det blir.. Dagen efter det kommer Daniel hem! :D Aja, jag ska sluta tjata om honom, jag har ju faktiskt ett eget liv också... Det pågår någon typ av film i bakgrunden här men det kändes inte väldigt lockande just nu, då ofärdiga psykologi- och svenska-rapporter hägrar... Däremot kändes inte de väldigt lockande heller; så därför är jag här!...
Nu ska jag dock göra något annat, kanske försöka plugga lite framför tv:n... det var väldigt frustrerande att sitta här med alla ljud omkring sig.

Hoppas ni har en fortsatt god julhelg allihopa, njut av värme och godsaker! Kram på er alla

 
 
 

Kommentera här: