Oh happy day

Hej människor!
 
Tror jag börjar få ordning på grejer igen! Visade sig att proven jag fasade för inte nalkas förrän nästa vecka, skönt - just nu. Svenska rapporten är inskickad och opponeringen igång, fet najs! Har slutat tidigt varje dag i veckan och använt mammas pad för att sträck se serier. Idag kom jag hem och slängde mig i soffan med paddan bara för att upptäcka att det inte fanns några avsnitt kvar... Slutade med att jag såg en riktigt usel film och sedan kom hit för att ta itu med skolarbetet. ...Ha ha ;) Nej men på allvar, det börjar bli dags. Daniel har varit upptagen med plugg hela veckan (you can do it, babe!) och har knappt haft tid att prata med mig så jag har fått litegrann gjort i alla fall. Opponeringen ska dock vara klar till imorgon så det är bäst börja på det :)
 
Ciao!
 
Btw, ska börja på en ny utmaning i träningsväg imorgon, ska bli spännande! ;)
 
 

Kommentera här: